3.02.2021

Strategie marketingowe - kiedy złożyć zamówienie na dodatki?

Niektóre strategie zezwalające na skuteczną reklamę to łączenie psychologiczno-emocjonalne konsumenta za pośrednictwem estetyki (obrazów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (osób sławnych lub też znanych w pozytywny sposób), pokazów (egzaminów, prób, dowodów). Przesłanie może wykorzystać właściwy moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Konsument rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, gdy jest ono ciągle powtarzane - na przykład za pomocą gadżetów typu metalowe długopisy reklamowe.

W reklamie wypada być szczerym, ponieważ oszustwo tworzy u klientów frustrację. Sprawia, że czuje się on źle oraz prowadzi do uczuć depresyjnych, które są w stanie nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje dużo przypadków, trzeba, wobec tego być ostrożnym oraz uczciwym, co daje poprawniejsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, że każda reklama musi dokonać praktycznej propozycji konsumentowi. Propozycja musi wyróżniać się od konkurencji (przewaga konkurencyjna. Ma obowiązek ona być na tyle atrakcyjna, że wpłynie na cały rynek docelowy artykułu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz